Saturday, May 28, 2005

殘酷狠批譚校長

剛才與家人一起看「殘酷一叮」(現在連我尊敬的師父也愛看這節目……噢,不是太極師父 ~),之後有一陣騷動和嘩然。

事緣於譚校長的三宗罪,讓我簡述如下:

一、小妹妹被叮哭了,譚校長用不著那麼千依百順。小朋友應該學習接受失敗,否則日後點可以係殘酷的現實社會生存?況且,這節目叫「殘酷一叮」,好似我娘言:「叮未叮囉,唔好就要叮,要依正規矩嘛!」

二、心口貼上膠紙唱「給愛麗斯」的男人表演時,「噫,好核突」、「有無搞錯呀」、「離晒譜」、「仲唔叮」等不滿之聲在家中此起彼落。譚校長好像政府咁聽不到民怨沸騰之聲,居然俾左八十幾秒,令男人成為勝出者,入到決賽!大家紛紛為跳MJ舞小伙子感到不值。我娘言:「人地真材實料,呢個完全無,而且簡直係猥瑣!」

三、到唔知唱咩、大向評判(其實只限於譚校長)放電的舞蹈女郎出場,「噫,好核突」、「有無搞錯呀」、「離晒譜」、「仲唔叮」等不滿之聲再一次在家中此起彼落。譚校長久久唔叮,最後面有難色的李克勤終於大快我心地叮鬼左佢,譚校長方才如夢初醒:「咦,原來已經八十幾秒」……最後成家人期待譚校長頒個嘉賓獎俾跳MJ舞小伙子,點知佢好以好理所當然咁俾左舞蹈女郎……我娘擰晒頭:「俾個女人電到暈左,之前又俾個小妹妹搞到心慌慌,亂晒龍 ~ 」

無線呀,不如決賽叫我娘去叮呀 ~

哎呀,下星期六決賽,六四喎,睇唔到添 ~


1 Comments:

At 4/26/2007 10:11 pm, Anonymous Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! » »

 

Post a Comment

<< Home