Friday, December 31, 2004

連釋.迴轉木馬


Deeve
Originally uploaded by wychan.


連釋的《迴轉木馬》有三首歌:
Track 1: 迴轉木馬
Track 2: 傷心結果
Track 3: 傷追人

我家有三個人:
我第一次聽連釋的反應是:噫咦?!!!!
同屋潘第N次聽連釋的反應是:嘩,越聽越好聽!
同屋蘇第一次聽連釋,聽得他開始唱第一句的反應是:喂,熄左佢,得唔得呀?

不知你們對於連釋,又有什麼反應呢?

連釋的網頁:http://www.punchylin.com/

志雄兄:o拿,中文歌呀!

6 Comments:

At 12/31/2004 7:56 pm, Blogger sc said...

咦~~ 幾好聽喎, d 音樂, 把聲就... 聽慣左都接受到

 
At 1/01/2005 3:06 am, Blogger  said...

叫佢下次拎首歌俾我唱罷啦...

 
At 1/01/2005 9:59 am, Blogger 日不落 said...

咦,係喎,貓兄!查實你唱歌也不賴,你的貓樣又……

有無考慮過從電影圈跳到樂壇發展呢?

 
At 1/01/2005 10:17 am, Blogger 日不落 said...

為了回覆留言,剛才聽了一遍連釋。嗯,怎也料不到,2005年第一隻聽的大碟,就是連釋的《迴轉木馬》。

是的,思存,我也覺得他的音樂不錯的。唱腔則要時間習慣一下……

 
At 1/01/2005 2:38 pm, Blogger 志雄 said...

佢第一張(有份)的cd "lorn"
原來好幾年前已見過/聽過
因為我有個朋友仔"史提芬"好似識得其中一位成員的
史提芬比我聽過的....
不過當時興趣不大

佢個網頁設計都好靚喎~
不過佢個樣真係好鬼扮o野!

 
At 2/23/2006 11:04 pm, Anonymous Anonymous said...

I love the CD of Punchy Lin very much !!
I think it's so great , the songs are written by himself ,that's so cool !!

 

Post a Comment

<< Home